Namens de materialencommissie (materialencommissie@apollo8.nl)
Wanneer: Maandag 15 mei tussen 18.45 en 20.30 uur!
Waar: In de veste, voor het sportcafé
Wat: Jaarlijkse ballen controle voor alle teams (jeugd en senioren):
– De ballen en tassen worden gecontroleerd op beschadigingen en aanwezigheid.
– Sommige teams spelen al in de nieuwe teamsamenstelling van 2017-2018. Dat verandert echter niks voor de verantwoordelijkheid voor de ballen in het seizoen 2016-2017. Oftewel: In geval van verloren ballen is de oude teamsamenstelling daar verantwoordelijk voor.
– Indien jullie team ook in het seizoen 2017-2018 verder gaat onder dezelfde naam als op de ballen staat, dan krijgen jullie de ballen gelijk weer mee.
– Voor ballen en tassen die kwijtgeraakt zijn zal een boete in rekening worden gebracht die bij inlevering gelijk betaald moet worden.
– Zorg er als team voor dat je voldoende geld bij elkaar hebt, om de eventuele boete te betalen voor de verloren ballen en tassen.
– Boetes Jeugd: eind van het jaar verloren: €5,- per bal / tas
– Boetes Senioren: eind van het jaar verloren ballen/tassen:
1 jaar oud: 30,-
2 jaar oud: 20,-
3 jaar oud: 10,-
4+ jaar oud: 5,-
– Lekke ballen en kapotte tassen worden kosteloos vervangen.
Tevens worden oude versleten ballen verkocht. Langzaam leeglopende of versleten jeugd/seniorenballen voor € 2,50 en miniballen voor € 1,-. In totaal zijn er ongeveer 20 ballen te koop. Op = op!! Maximaal 1 bal per Apollo 8 lid.